קירות ומחיצות זכוכית

מחיצות וקירות זכוכית טאץ' עיצובי לכל חלל בבית או במשרד.

מחיצות וקירות זכוכית נותנות תחושה של אווריריות, מרחב ומאירות כלל חלל. הן מגיעות במגוון רחב של צבעים וגימורים בזכוכית עמידה וקלה לניקוי לאורך הזמן.

תוכן עניינים

כל מה שצריך לדעת על קירות ומחיצות זכוכית

קירות ומחיצות זכוכית הם אופציה מודרנית ואסתטית לחלוקת חללים הן בבית והן במשרד ובכלל בבית העסק. זהו פתרון מצוין המאפשר לייצר פרטיות או הפרדה בין חללים תוך שמירה על האווירה הזורמת של קונספט עיצובי פתוח.

מחיצות זכוכית למשרדים – פתרון פרקטי ויפה

זכוכית הפכה בשנים האחרונות לחומר בנייה נפוץ ואהוב הן בהיבט של עיצוב פנים של מבנים ציבוריים והן כאלמנט אסתטי בבתים פרטיים. מחיצות וקירות זכוכית מציעים מגוון יתרונות תפקודיים ואסתטיים, המאפשרים ליצור סביבות עבודה ומגורים נעימות ופונקציונליות.

קיר או זכוכית? על היתרונות של קירות זכוכית

במקרים מסוימים, בעיקר כאשר צריך לחלק חלל לכמה מתחמים שונים, מספק השימוש בזכוכית יתרונות רבים, שלא פעם עולים על שימוש בקירות סטנדרטיים.

ראשית, מדובר במוצר קל להתקנה, בפרט כשהדבר נעשה על ידי אנשי מקצוע. מה גם שהתקנת קיר זכוכית היא ללא ספק מהירה יותר ומלכלכת פחות.

קירות זכוכית יכולים להיות אטומים או שקופים. הבחירה בין האלמנטים השונים מעניקה גמישות רבה יותר ואפשרויות עיצוב מגוונות.

במידה והצרכים במקום משתנים, כל שיש לעשות זה להסיר את המחיצות, וניתן אף לעשות בהם שימוש נוסף במקום אחר. 

קירות זכוכית מעניקים לחלל אלגנטיות מודרנית, זרימת אוויר ואור, מאפיינים שבמרבית המקרים נתקשה לקבל בשימוש בקירות סטנדרטיים.

יתרון נוסף וחשוב הוא הקלות שבתחזוקת קיר או מחיצה מזכוכית. זכוכית אינה סופגת כתמים או ריחות, וקל לחטא ולנקות אותה.

בשורה התחתונה זכוכית מאפשרת לך לחלק חללים בצורה מסוגננת בתהליך מהיר וקל יותר.

קירות ומחיצות זכוכית | Wglass עבודות זכוכית

מחיצות זכוכית לבית– התאמה לצרכי הלקוח

יתרון משמעותי בשימוש בקירות ובמחיצות זכוכית הוא שניתן להתאים את לוחות הזכוכית בדרכים רבות כך שהמחיצות מספקות את הסגנון והפונקציונליות בהתאם לצורך הייחודי של הלקוח.

כך, ניתן לבחור בין קירות זכוכית שאורכם מהרצפה ועד לתקרה, וניתן גם לבחור במחיצות קצרות יותר.

ניתן גם להתאים את הגדלים של הפאנלים על מנת ליצור מראה חלק יותר שישתלב בחלל. לחילופין, אפשר להתקין לוחות צרים רבים כדי ליצור חדר עגול בתוך חלל גדול יותר.

קירות זכוכית חיצוניים

קירות זכוכית לא משמשים רק להפרדה בתוך המשרד או בתוך הבית ולחלוטין ניתן לעשות שימוש בקירות זכוכית חיצוניים. קיר זה הוא מעין מחיצה המפרידה בין החלל הפנימי לזה החיצוני. בניגוד לקיר בטון רגיל, כאן, למרחב שבחוץ יש משמעות גדולה, שכן קיר הזכוכית מייצר חיבור בין המרחבים, פותח אותם ומכניס אור לבית. 

לצד זאת, במקרה של שימוש בקירות זכוכית חשוב לדעת שעליהם לעמוד בכללים הנדסיים מסוימים על מנת שיספקו את הפתרון המושלם והבטיחותי ביותר. במקרים אלו, על אחת וכמה וכמה חשוב להזמין את המוצר ולהתקין אותו על ידי אנשי מקצוע. 

הגורם העיצובי – מחיצות זכוכית דקורטיביות

ראשית, אף שמדובר בקירות ובמחיצות העשויים מזכוכית, אין מדובר בקירות שבירים ועדינים למדי. להתקנת קירות זכוכית משתמשים בזכוכית מחוסמת, חזקה במיוחד ובטיחותית מאוד. כך, שגם אם יש ילדים קטנים או חיות מחמד בבית, אין סכנה להם או לקירות. 

שנית, היופי שבשימוש בזכוכית לקירות ולמחיצות, הוא במגוון האפשרויות שניתן לשלב, בהתאם לצרכים ולקו העיצובי. 

זכוכית שקופה – זכוכית שקופה היא בחירה פופולרית מכיוון שהיא תוחמת חללים נפרדים אך אינה משנה את האווירה או הזרימה החזותית של החלל. בבתים, זכוכית שקופה כדי לייצר חלל בתוך חלל. לדוגמה, ניתן להשתמש במחיצת זכוכית שקופה כדי להפוך קצה אחד של הסלון למשרד ביתי או לחדר צעצועים מבלי לגרום לסלון להיראות קטן יותר. במשרדים ובבתי עסק, מחיצות תא מזכוכית שקופה יכולות להגביר את הפרודוקטיביות והשלמות תוך מתן מרחבי עבודה פרטיים לאנשי הצוות.

זכוכית חלבית – בהשוואה לזכוכית שקופה, זכוכית חלבית עשויה להתאם טוב יותר עם חדרים בסגנון עתיק ובכך לסייע לייצר את האווירה המתאימה במקום.

זכוכית כהה – פרט להיבט העיצובי, היתרון של זכוכית כהה הוא ביצירת פרטיות רבה יותר.

גב צבוע – במקרים מסוימים, כאשר רוצים להפריד חללים הן חזותית והן פיזית, ניתן לבחור בזכוכית עם גב צבוע. זוהי זכוכית אטומה לחלוטין שלא ניתן לראות דרכה, וניתן להזמין אותה בגוונים שונים.

מחיצות זכוכית אקוסטיות

אחד היתרונות המשמעותיים של מחיצות זכוכית הוא היכולת שלהן לספק בידוד אקוסטי טוב יותר בהשוואה למחיצות אחרות. ניתן לבחור מחיצות זכוכית אקוסטיות המכילות חומרים מבודדי רעש, המסייעים לצמצם את מעבר הקול בין אזורים שונים.

קירות ומחיצות של Wglass

Wglass היא חברה המייצרת מוצרי זכוכית בעבודות בוטיק במחירים ללא תחרות. אנחנו מספקים מגוון ייחודי של עבודות זכוכית בכל הצבעים ובכל בסגנונות בהתאמה אישית.

אנחנו מציעים עבודות זכוכית באיכות הגבוהה ביותר לפי דרישת הלקוח, מגוון רחב של פתרונות לכל צורך שלא יהיה: קירות ומחיצות מזכוכית, ויטרינות וסיכוריות למשרדים בשילוב פירזול שחור איכותי וייחודי, וויטרינות בשילוב התזת חול.

אנו מקפידים על שרות מהיר, עבודה עם אדריכלים, מעצבים, קבלנים ועוד. אצלנו כל עבודה היא אומנות ואנחנו תמיד מתייחסים לפרטים הקטנים. 

תכנון וביצוע מושלמים – חומרים איכותיים בלבד תו תקן ישראלי – פרזול

ויטרינות וסיכוריות למשרדים בשילוב פירזול שחור איכותי וייחודי

ויטרינות וסיכוריות למשרדים בעיצוב אישי תוך הקפדה על פירזול איכותי במגוון צבעים וסוגים.

ויטרינות בשילוב התזת חול

ויטרינות למשרדים, חנויות ולפנים הבית בשלל סגנונות בהתאמה אישית בשילוב התזת חול.

פרוייקטים נבחרים

דילוג לתוכן